اس ام اس114

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس عاشقانه2015,اس ام اس عاشقانه 2015,اس ام اس عاشقانه94,اس ام اس عاشقانه 94,اس ام اس عاشقانه93,اس ام اس عاشقانه 93,اس ام اس عاشقانه جدید,اس ام اس عاشقانه جدید2015,اس ام اس عاشقانه جدید 2015,اس ام اس عاشقانه جدید94,اس ام اس عاشقانه جدید 94,اس ام اس عاشقانه جدید93,اس ام اس عاشقانه جدید 93,اس ام اس جدید عاشقانه,اس ام اس جدید عاشقانه2015,اس ام اس جدید عاشقانه 2015,اس ام اس جدید عاشقانه94,اس ام اس جدید عاشقانه 94,اس ام اس جدید عاشقانه93,اس ام اس جدید عاشقانه 93,اس ام اس عاشقانه مهر94,اس ام اس عاشقانه آبان94,اس ام اس عاشقانه آذر94,اس ام اس عاشقانه دی 94,اس ام اس عاشقانه بهمن94,اس ام اس عاشقانه اسفند94,اس ام اس عاشقانه فروردین94,اس ام اس عاشقانه اردیبهشت94,اس ام اس عاشقانه خرداد 94,اس ام اس عاشقانه تیر94,اس ام اس عاشقانه مرداد94,اس ام اس عاشقانه شهریور94,اس ام اس عاشقانه برای شوهر,اس ام اس عاشقانه برای زن,اس ام اس عاشقانه برای همسر,اس ام اس عاشقانه برای شوهرم,اس ام اس عاشقانه برای زنم,اس ام اس عاشقانه برای مادر,اس ام اس عاشقانه برای پدر,اس ام اس عاشقانه مادرانه,اس ام اس عشقولانه,اس ام اس عشقی,اس ام اس عشق,اس ام اس عشق دوطرفه,اس ام اس عشقولانه جدید,اس ام اس عشق بازی,اس ام اس عاشق,اس ام اس معشوق,اس ام اس عاشقانه زیبا,اس ام اس عاشقانه قشنگ,اس ام اس عاشقانه توپ,اس ام اس عاشقانه باحال,اس ام اس عشق واقعی,اس ام اس عشق مجازی,اس ام اس عشق بازی جدید,دانلود اس ام اس عاشقانه,دانلود اس ام اس عاشقانه جدید,دانلود اس ام اس عشقولانه,شاد اس ام اس,دانلود اس ام اس عاشقانه 2015

مسیج,مسیح جدید,مسیج خنده دار,مسیج زیبا,مسیج فوق العاده زیبا,مسیج عاشقانه,مسیج خنده دار,مسیج طنز,مسیج جدید فروردین,مسیج جدید اردیبهشت,مسیج جدید خرداد,مسیج جدید تیر,مسیج مرداد,مسیج شهریور,مسیج شهریوری ها,مسیج مهر,مسیج جدید آبان,مسیج جدید آذر,مسیج جدید دی,مسیج جدید بهمن,مسیج جدید اسفند,مسیج جدید94,مسیج جدید93,مسیج جدید92,شاد اس ام اس,مسیج قشنگ,lsd[

اس ام اس,اس ام اس جدید,اس ام اس جدید91,اس ام اس جدید92,اس ام اس جدید93,اس ام اس جدید94,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس عاشقانه91,اس ام اس عاشقانه92,اس ام اس عاشقانه93,اس ام اس عاشقانه94,اس ام اس عاشقانه جدید,اس ام اس جدید عاشقانه,اس ام اس خنده دار91,اس ام اس خنده دار92,اس ام اس خنده دار93,اس ام اس خنده دار94,اس ام اس خنده دار جدید, اس ام اس جدید حنده دار,اس ام اس طنز91,اس ام اس طنز92,اس ام اس طنز93,اس ام اس طنز94,اس ام اس شاد,اس ام اس جدید طنز,hs hl hs

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

اس ام اس114

ashghane smsbaz.org  اس ام اس عاشقانه

 

نمیدانستم وقتی میگویم
به اندازه ستاره ها دوست دارم
اسمان بی ستاره میشود…

 •

اس ام اس عاشقانه

بعضی وقت ها شریک تمام خاطراتت

فقط یک شماره ی خاموش است . .

 •

تو را دوست دارم بدون آنکه علتش را بدانم ،

چون محبتی که علت داشته باشد یا احترام است یا ریا…!

 •

عشق
همین خنده های ساده ی توست
وقتی با تمام غصه هایت میخندی
تا از تمام غصه هایم رها شوم ….

 •

فلانــــــــی
باورت بشود یا نه
روزی می رسد که دلت برای هیچکس به اندازه من تنگ نخواهد شد
برای نگاه کردنم,بوسیدنم,خندیدنم,اذیت کردنم,مهربونیم,صداقتم , وفاداریم
برای تمام لحظاتی که در کنارم داشتی و قدر ندونستی
روزی خواهد رسید که در حسرت تکرار دوباره من خواهی بود
می دانم روزی که نباشم هیچکس تکرار من نخواهد شد
الان میخندی اما بعدا تک تک جمله هامو لمس میکنی…..!

 •

باورت گربشودگرنشودحرفی نیست

امانفسم میگیرددر هوایی که نفسهای تونیست.

 •

حق ﺩﺍﺭﻧﺪ ﺍﯾﻦ ﭼﺸﻢ ﻫﺎ…

ﺍﮔﺮ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ…

ﺧﯿﺮﻩ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ ﺑﻪ ﺩﻭﺭ ﺩﺳﺖ ﻫﺎ….

ﺍﯾﻦ ﭼﺸﻢ ﻫﺎ…

ﭘﺸﺖ ﺳﺮ ﻣﺴﺎﻓﺮﺷﺎﻥ ﺁﺏ ﺭﯾﺨﺘﻪ ﺍﻧﺪ…

 •

اس ام اس دوست داشتن

هر کس جای من بود می برید !

اما من هنوز می دوزم …

تو را به خودم، خودم را به امید …

 •

نـفـریـنـش نـمـیـکـنـم…
امـا هـمـیـن کـه نـامـش در بـیـن دعـاهـای نـمـاز شـبـم نـیـسـت…
کـافـی اسـت…

 •

اس ام اس شکست عشقی و نامردی

تقصیر از “من” است…

آن زمان که گفتی قول بده همیشه” کنارم” بمانی…

یادم رفت بپرسم…

کنار “خودت” یا” خاطره هایت”…؟!

 •

سهم “من” از “تو”
عشق نیست ، ذوق نیست ، اشتیاق نیست
همان دلتنگی بی پایانی ست
که روزها دیوانه ام می کند !

 •

بی تو ،
هم می شود زندگی کرد
قدم زد، چای خورد، فیلم دید، سفر رفت …
فقط بی تو نمی شود به خواب رفت !!

 •

در سرزمین من کسی بوسه فرانسوی بلد نیست..
اینجا مثل آلمان پل عشق ندارد
از گل رز هلندی هم خبری نیست..
اینجا عشق یعنی اینکه بخاطر چشم های دور و برت
معشوقت را فقط از پشت گوشی
بوسیده باشی.

 •

اس ام اس دلتنگی

این منم
که گمشده ام؟یا تویی که پیدا نمی شوی؟!

 •

 شهر از بالا زیباست
و آدم ها از دور جذاب
فاصله مناسب رو حفظ کنیم
تا دوست داشتنی بمونیم…..!

 •

پاره‌های این دل شکسته را
گریه هم دوباره جان نمی‌دهد ،

خواستم که با تو درد دل کنم
گریه‌ام ولی امان نمی‌دهد …

قیصر امین پور

 •

شعر عاشقانه


ازین به بعد برای چشمانت
دعا می نویسم
به شکرانه احساست
نماز
شبانه میخوانم 
برای رجعت تو
سر به سجده
می نهم وشاکرانه می مانم
نگاه گرم ترا
عاشقانه میخواهم
برای تو پروانه میگردم
بدورتو چرخی زنم ترانه میخوانم
برای بودن باتو
شعرهای دفتر شعرم را نذز تو میکنم
بی بهانه میخوانم

 •

اس ام اس دلتنگی

آواز عاشقانه‌ ی ما در گلو شکست

حق با سکوت بود ، صدا در گلو شکست

آن روزهای خوب که دیدیم ، خواب بود

خوابم پرید و خاطره‌ ها در گلو شکست

قیصر امین‌ پور

 •

من اینجام …

با توام

همینجا نزدیک تو …

نزدیکتر از فاصله دراز کردن دستانت

چشمانت را باز کن ….

من میمانم……..

 •





برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.